GizemSanmaz Smyyei Erdoğan koca 🙏 çok çok iyi bir doktor ben bir düşük yaptım ona gittim çok iyi ilgilendi sağolsun şuan da 7+3 teyim kontrole ayrıca ona gitmeyi düşünüyorum sana da tavsiye ederim