Dilaraa1 Sinem_simay Özlem hanım memnunum. İlgili bir doktor. Ama hastane pandemi hastanesi o biraz sıkıntılı 🙄
Sinem_simay Dilaraa1 bende emine hanıma gidiyorum. Sürekli sezeryandan bahsediyo benim doktor ben normal istedikçe. Bunu taktım kafaya 34+3 üm bide erken doğum riski var
Zeyfuruz Bende Emine Hanım a gidiyorum çok ilgili bir doktor kendisi. Fakat muayene ücretleri çok yüksek(230lira) Riskli gebelik durumunda olduğum için iki haftada bir kontrole çağırıyor. Alternatif hastane ve doktor arayışındayım açıkçası.
Sinem_simay Zeyfuruz muayene ücretlerine tüm özel hastanelere zam yapmışlar 215 tlydi 235 tl olmuş dediğin gibi. Evet ilgili bi doktor ya sürekli sezeryandan başkalarını örnek verdiği için ben alınganlık gösteriyorum. Cunku genelde hemen sezeryan olsun bitsine getiriyorlar ozellerde
Seraptan Bende emine hanıma gidiyorum şeker olduğu için beni de 2 haftada bir çağırıyor maliyetli oluyo gerçekten bazen arayı açıyorum mecburen ama kendisi kibar bi hanım ben memnunum ilgisinden.
Sinem_simay Seraptan memnun musun peki emine hanımdan. Mesela ben telefon numarası istedim vermedi mail yoluyla mesaj atmamı söyledi
Seraptan Sinem_simay evet öyle söylüyor bende istedim telefon numarası vermedi. Bir kaç kez mail attım aynı gün cevap verdi. Mail yoluyla soru sorabilirsin. Ben emine hanımdan memnunum ama hastaneyi sevmiyorum. Detaylı ultrason filan çekileceksen Medicalpark ta çekilme çok kısa sürüyor ve doğru düzgün bakmadı. Rapora yazdığı bulgulardan biri de hatalıydı.
Gmznida Ben volkan aksakalliya gidiyorum.cok ilgili doktor her istedigini sorabiliyosun ayrica hastane disindada telefonla ulasabiliyorum .muayne 315 tl
Sinem_simay Seraptan yok bende dışarıda çekildim Ahmet yilmaz hocaya gittim çok ilgiliydi baya ugrasmisti hiç sıkılmadan. Gecen nst çekildim nst aletleri bile çok kötü 1 tane var diğeri 25 dk sürüyor eski dediler
Seraptan Sinem_simay hadi ya üzüldüm şimdi nts ye girmedim ben daha 26 haftalığım. Nts için ekstra ücret ödeniyor mu yoksa muayene ücretinin içimde mi