Rabiserkan 75 gram şeker yükleme testi yaptıranlar kaç kere kan alınıyor nasıl yapılıyor bilgi verebilir misiniz lütfen aç karna gidilmesi gerektiğini biliyorum su içilebilir miyiz az da olsa
Sermec27 Rabiserkan gece saat 12 den sonra su bile içmek yasak maalesef ilk ac karnına kan veriyorsunuz sonra o içeceği içiyorsunuz içeceği içtikten sonra 1 er saat arayla yine kan veriyorsunuz bende maalesef cıkmıştı seker diyet yapmıştım 🥰
Denizyildizii Rabiserkan 3 kere kan alınıyor cnm 1 saat arayla. Hastaneye gidince ilk açlık kanı veriyorsunuz ondan sonra toplam 2 saat aç kaliyorsunuz. Ama sekerli içecek içtiğiniz için tansiyonunuz düşmez
nevarneyokk Rabiserkan Benden üç kez kan alındı. Açken , 1. Saat ve 2.saat ama doktorum sonuçların çıkana kadar yarım saat daha aç bekle gerek görürsem tekrar kan alırım demişti
iremcannn1907 Rabiserkan ben suda içmedim canım. İlk damardan aldılar sonra 75 gram sıvıyı içtim. 1 saat bekledim parmağımdan kan alındı, 1 saat daha bekledim bir kez daha alındı ve bitti
Rabiserkan Sermec27 içeceği içtikten sonra kaç kere kan alınıyor normalde aç kalayım biraz tansiyonum düşüyor çok korkuyorum 😕
Burcuburcum Rabiserkan bana doktorum sadece aç geldi. Bı bardak şekerli su içtim. 1 saat hiç bişey yiyip içmedim. Kann verdim 1 saat sonra. Sonra da eve gidip kahvaltı yaptım. Hala saglamim😁 2 saat sonra da doktor aradı sonuç için.hersey normal diye