Hepsi buradanın 2.ürün 1TL kampanyasından yararlanayım dedim. Bir tanesini 2 numara aldım yenidoğan için genelde o tercih edilmiş, fakat 2.bezi ne alacağıma emin olamadım. Kalıpları küçük deniliyor, bi paket daha 200lü 2 numara mı almalıyım sizce yoksa diğerini 3 numara mı almalıyım ?