HazalKele Kızlar bebişim ters pozisyonda haftaya insallah dogum. İki gündür kafası göğüsümde kaburgalarım kırılcak sanki ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum tavsiyeleriniz olurmu bu konuda?
SerapTadelenTtnc HazalKele Canım ona yapacak bişey yok bebek ters olduğu için hamilelik daha zor geçiyor ben iki hamileliğimde de yaşadım sabır diyeceksin ilk bebeğim 39.haftad doğdu 38+5 te ikinci Doğumum olacak
nesly HazalKele anladım canım bende öyleyim ama belki döner diye bekliyorum 😕 ama hiç ağrım yok şükür
nesly HazalKele 35 canım belki ileri haftalarda benim de öyle olacak bilemiyorum Allah yardımcın olsun aynen bi danış inş
HazalKele SerapTadelenTtnc ah ah kafası sıkıştı sanki cnm ne zor gercekten sabır diyorum 38 im daha ...