Esraustaoglu Herkese merhabalar son regl tarihi 21 Temmuz olanlar neler yapıyorsunuz cinsiyeti öğrenebildiniz mi ❤️
Gamze1351 Esraustaoglu bnmki 21 temmuz malesef bnde öğrenemedim hayırlısı sağlıklı eli ayağı düzgün olsun da onuda ogreniriz inşallah 🤲
Mihriballim Esraustaoglu yok kuzum hala öğrenemedik Bi kıza benziyor dedi Bi erkeğe benziyor dedi şuan covid olduğum için gidemiyorum da bakalım gidince öğrenebilirmiyiz
caganin_annesi Benim 18 temmuz 11+3 te doktor küçük daha dedi. Şu an 13 haftaligiz, geç döllenme olmuş. 14. Haftada gel demişti ama karantinadayim anca 15. Haftada giderim sanırım 😂