42yasmin Nursam_3 kan alınıyor benım yuksek cıktı yasla alakalı dendı 42 yasındayım. Ayrıntılı ultrasonda bakılıyor zaten detaylı
Asyaveannesi36 Nursam_3 en önemli test ikili tarama ve detaylı ultrason ben ikisini de yaptırdım iyiki de yaptırmışım
Zeyy0307 Nursam_3 2 Li tarama testine girmedim down sendromu olup olmadığına bakılıyor sadece herhangi bir kötü durumda bebeğe müdahale edilemiyor zaten anne karnında doktorumda eğer aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma dedi bende yaptırmadım.
ozgese-s Bende yaptırdım riskli çıktı sonucum nifty testi yaptırdım şükür temiz çıktı yaptırmasam hamilelik boyunca düşünüp durcaktım
Zeynep2805 Sonuç ne çıkarsa çıksın yine de doğurucam test yaptırmama gerek yok diyor bazıları ama bence kendini bu duruma hazırlamakta çok önemli. En azından çocuğuna nasıl daha faydalı olabilirsin onu düşünürsün bence kesinlikle yaptırılmalı
Zeynep2805 Fulyaaa1 biliyorum doktorumda öncesinde uyarmıştı ama sonucu daha net söyleyen başka testler de vardır mutlaka eğer ciddi bir risk görürse doktorun onlara yönlendirir diye düşünüyorum