Kızlar selam, 12 +4 haftaligim ve daha etrafımdakilere ve işverene hamile olduğumu söylemedim ama bi arkadaşımla dün paylaştım o da tek seferlik doğum parası alabiliyosun ama dikkat et başvuru süresini kacirmaman lazım dedi, internette baktım ama bununla ilgili hicbisy bulamadım 🤷♀️ bitek kindergeld ve elterngeld cikiyo karşıma 🙄
Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba? 💐