papatyaskk Kızlar merhaba dalin granül deterjan aldım 1 makine çamaşıra 1 tatlı kaşığı deterjan koydum biraz da yumoş koydum ama yıkarken köpük köpük vs olmadı hiç bi sorayım dedim sizlere Normal mı bu durum acaba __
iremcannn1907 papatyaskk bende dalin kullanıyorum canım köpük olmuyor, granül ya. Su beyaz oluyor sadece. Ama mis gbi Oluyor ☺️
Melek3 papatyaskk benimki köpürmustu bende 1 yemek kaşığı koydum hem sıvı deterjan hem yumuşaticisini dalının 🤷
mathematician Bebekler için olan deterjanlar kimyasal barındırmadıklarından köpürmüyorlar. İstediğiniz kadar koyun, köpürmeyecektir.