Trkr96 normal canım normaldede olabiliyo bazen hamilelikte burun damarları genişliyormuş ve kanamalar oluyomuş benim çok fazla burnum kanıyordu o sıralar şuan geçti burun tıkanıklığıda hormonlardan kaynaklanıyo çok kanarsa durmayacak şekilde doktora gözükün ama öyle ufak tefeklerden bşy olcağını sanmıyorum