Ayss7 Kızlar her gebelıkte aynı şeyler olmuyor tabı ılk oğlumda hıc kusmdm sadece tıksındm suan ıkı güne bı öyle kusuyorum ki kusura bakmayın resmen Çeşme gbı acaba cınsyt de etkılı mı bunda ? Erkek dedı doktorm ben hala kız hıssedıyorum .
Smyrayldrm Ayss7 canm bendede mıde bulantısı asırı derecede benmde 2 oglum var suanda 3.e hamıleyım 12 haftalıkken doktor muhtemelen erkek ddı 16. Haftadayım bebegın uyuyr gostermedı goremedım ddı bende hala kız hıssedıyrdm hakkımıza hayırlısı olsun kalbımızdekını nasıp etsın ınslh 😍
EsengulC Ayss7 cinsiyet ile alakası yoktur eminim ama benim de ilk hamileliğimde mide bulantım ve kusmam yok denecek kdar azdı oğlum oldu ama şuan 2. Hamileliğim kızım olacak inşallah ama bulantım çok oldu daha yeni toparlandım
Baharozdemir Ayss7 kusma miii hiç 26 artilardayim hala devam. Prilam iyi geliyor. Artık mide koruyucusu da kullanmaya başladım. Yanmalar azaldı biraz
Ayss7 Smyrayldrm amin canım bende kız hssdyrm ılk oğlan bu da kz olsun dıyorum kız olan bütün belırtıler var zaten hayırlısıyla kucagımza alalım ınsallah 🥰🥰🥰
Leylakkk Ayss7 değil bence ablam 2 kizindada mide bulantisi yaşadı benim oglum olacak 16 haftaya kadar bulamtim oldu
ggkca Ayss7 kızda çok olur dediler ben 25 haftalık oldum, Allah nasip ederse bir kızım olacak ama bir kere bile kusma hatta öğürme bile yaşamadım, bence her hamilelik kendine özgü.