Hurukrt Gmze17 banada öyle diyorlar da hareket edemedikce şişkin hissediyorum sanki çok şişman gibi 😂😄
Hurukrt Kardelenn24 bende deniyim bari çevremdekiler öyle demiyor hiç herkes üstüme gelcek zayıf doğarsa vay halime
Kardelenn24 Hurukrt 24 haftalıkken oldum canım. Çok şükür bir problem olmadı. Bütün uzmanlar öneriyor.
incisu Hurukrt bizim ki çok hareketli gün içinde gece yatarken maşallah 🥰 yavruma bugün randevumuz var 2 de bakalım en son 950 kilodaydı 26 da bunların dışında bel ağrısı uyurken dönme pozisyonu sıkıntıları çekiyorum🤦♀️
Brcnalprsln Hurukrt bende yaptirmicaktim geçen ay kilosu sınırda çıkmıştı bu ayda heralde aynı çıktı yaptır bı bakalım dedi ikinci gebelik benim ilkinde istememislerdi bunda isteyince dedim yaptırim
ogrenenefe 29+4 ✋🏻Şuan geliyorum kontrolden Aralık 15-20 arası alırız bebişi dedi doktorum. Birde bebiş 1300 gram ama ben 6 kilo almışım 🤦🏻♀️ 🤣
ggul01 ogrenenefe ayy aynı haftamız benim kontrol cumartesi bakalım bana aralığın kaçı dicek 3.sezaryen doğumum olacak