MinikGrilBaby Isimsiz66 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Neden sezeryan dediler acaba?
Leylakkk Isimsiz66 sezeryani sizmi istediniz mecburimi bende o hastaneye gidiyorum o yuzden merak ettim kusura bakmayin hayırlı dogumlariniz olsun
Ceydatolga_ Sağlıkla kucağına al inşallah♥️ Bende Ankara da yaşıyorum, hastane ile deneyimlerini paylaşırsan sevinirim 🧿
Isimsiz66 Kizlar gayet memnun kaldim hersey cok guzeldi doktorlar hemsireler herkes okadr iyiki allah helsinden razi olsun
Ceydatolga_ Leylakkk bende 32.haftadayım, Sami ulus beştepeye gidiyorum orasıda güzel, bilgileriniz için teşekkür ederim 😊 neresinde oturuyorsunuz Ankara’nın
Leylakkk Ceydatolga_ keciörende oturuyorum o hastaneye bir kez gittim ben pisman oldum bir dahada gitmedim sami ulusa
Canmyavrumm Bende ankara sehır hastanesıne gıdıuorum meryem kuru pekcana ama fatma salıh cok cok ovuldu onada kasımda randevu aldım
Seymanurkaracavus Canmyavrumm yaa nerden aldiniz mhrs de ben bulamiyorum. 2 defa ona gittim gercekten cok tatli bir bayan
Canmyavrumm Seymanurkaracavus denk geldı valla .orda yuksel hanımda var oda asırı guzel bılgılendırıyor