greybrde 37+5 günlüyüm tam 37 de gitmiştim kontrole nst de sancılarım çıktı canım öncesinde kramp vardı sadece benimde ama doktorum başlaması iyi bu haftada yavaş yavaş artacak dedi gerçekten de öyle oldu 5 günde çok fazla arttı ağrılar kendi sancının gelmesi için iyi bişey aslında