Ervam2015 Sssssyyyy korona geçirdim canım ondan sonra gelişiminde sknti yaşamaya başladık artık durmuş yani gelişimi beslenemiyo plesanta yaşlanması oldu o yüzden
Ervam2015 Sssssyyyy evet öksürük özellikle mahvetti beni karnımın acısına yuruyemedim o kadar zor geçirdim
Ervam2015 Ser_Bus_11 kızım 6 yaşında işte ikincide yarın gelicek inşallah sağ salim alırız kucağımıza
Meleyimiz Rmys-27 5gun sonra 38+3 gunmu olucaksiniz?doktorum banada sezeryan 37+4gunde yapacağini soyledi onda soruyorum heyecanliyim🥺