Kızlar yardımınıza ihtiyacım var olay şöyle Pazar gecesi sancılandım ve Pazartesi sabah doğum yaptım bir hafta önce kayınvalidem bize gelmiş di ben hastanedeyken test vermiş ve testi pozitif çıkmış ama geleli yaklaşık 10 gün oldu ve geldiği günün ertesi gün rahatsızım demeye başlamıştı zaten hastahaneden eve geldikten sonra bende koku kaybı başladı galiba koku hastalığın 5. günü fln gidiyormuş yani ben covidim eşim garanti olsun diye dün test verdi fakat onun ki negatif şimdi evin içinde herkes maskeyle geziyor bebek hep ayrı odada onada çok dikkat ediyorum ama gidip ben test veremiyorum bebeğe bakcak kimse yok eve çağırsam gelirler mi bide hastahaneden çıkarken ilaç fln verdiler antibiyotik onları kullansam bişey olur mu bir akıl verin bilen yaşayan var mı bu durumu ben ne yapacağım uzun oldu k.b umarım anlatabilmişimdir.