Rukiyeataman bende gecirdim covid. Öksurmekten nefes alamiyodum dedigin gibiydim. 3 gun oyle surdu sonra atlattim. Bende cok zor gecirdim ilk uc gun ayaga kalkamiyodum basim vucudum okadar agriyodu ki , sonra oksuruk baslamisti, resmen psikolojim bozulmustu o zamanlar. 10.gununde tam kendime geldim diyebilirim. Suan 16.gun ama burun tikanikligim hala devam ediyo ama bunada sukur. Sadece 3 gun parol kullandim. Bol bol limon mandalina portakal tuket corba ic ve banyo cok iyi geliyo. Rabbim sifa versin 🤲