Az önce gece 4 te şiddetli mide bulantısı ve mide kramplarıyla uyandım öyle bi kramp ki doğum sancısı sandım. 1 saat direndikten sonra baya bi kustum şimdi iyiyim ağrım geçti gibi ama bu durum doğumla ilişkili olabilir mi ya da zehirlendim mi 😭 son günler korkuyorum