Kızlar 35+4 haftadayz herhangi birşey yokken once bebeğin hıçkırığını hissettim ilk defa ritmik kalp atışı gıbı, ondan yarım saat sonra kasığıma agrı girdiğini hissettim hani böyle idrarı saatlerce tutmuşsunda Alt tarafta bi ağrı sancı olur ya normalde öyle bi ağrı hissettim düzenli degil ara ara gıdıp gelıyor vede bu gece bebek cok hareketlı neden böyle birsey yasadim ne anlama gelıyor sizce