Bende 2019da ilk çocukta zübeydeye gittim
5dakka falan baktılar.nelere baktıkları sana verdikleri çıktı da yazıyor onuda doktoruna gösterirsin.ama bu hamilelikte nasıl olur bilmiyorum sanki biraz hastane sistemi deismis gibi geldi bana artık haftamız gelince yaşayıp göreceğiz