Umudayolculuk36 Özellikle geceleri artıyor kızlar göbek üstüm yanlarım bazen ortası döndükçe hareket ettikçe bayadır var 1aydır bugun arttı çok ne olabilir
Veraay60 Umudayolculuk36 benim de öyle canım 🌻 bende 31 haftalığım bugünden beri sızlıyor bahsettiğiniz yerler bebek büyüyor daha da genişletiyor onunla birlikte bize ağrı veriyor maalesef 🍀🦋
Mlhameliha Umudayolculuk36 bende dün 31 oldum canım bende de ağrılar başladı karın etrafı ve kasık ağrım baya çoğaldı dün akşamda çok ağrıyordu acaba dedim doğacak mı
gozdekrks Umudayolculuk36 idrar yolu enfeksiyonun yoksa normal ama ağrın çok fazlaysa bi tahlil.vermelisin.
Veraay60 Umudayolculuk36 doktoruma sordun göbek deliğimin etrafı ağrıyor birde çok sızlıyor karın çevrem bacaklarım filan dedim çok normal bebek büyüdükçe bu ağrılar daha da artıyor dedi. Magnezyum verdi ağrı için dün içmedim çektim resmen ağrıyı 🌻
gozdekrks Umudayolculuk36 benim enfeksiyondan bir dönem hep karnımın içi hep acımıştı yanları içi ağrıyordu o yuzden istersen bi ara yine tahlil ver. 😊
Annesininbitanesi1 Mlhameliha benimde 31 de başladı bu ağırlar dün gece 32 oldum zor dayanıyorum içi yanıyor karnımın hareket edemiyorum bugün doktoruma gidince mutlaka sorucam 🥺
Umudayolculuk36 Mlhameliha ay allah korusun daha erken benimde erlen doğum riskim var korkuyorum o yüzden büyüme diyor internette ama bilemedim dönemedim kalkamadım. Ayağı o derece
Umudayolculuk36 Annesininbitanesi1 beniöde bazen acıma bazen sızlama 😒 benim daha var randevuma haber eder misin canım nedenmiş :(
Annesininbitanesi1 Umudayolculuk36 canım doktorum bu haftalarda normal bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi nst çekildi sancı çıkmadı şükür artık 10 günde bir gitmeye başlıycam 🙏
Umudayolculuk36 Annesininbitanesi1 ben haftada bir gidiyorum bakalım ne diyecek doktorum hayırlısı inşallah canım sağlıkla alırız🙏💜