İyi geceler hanımlar benim bebişim normalde aşırı kuduruk hareketsiz bir dakikası bile yoktu ama akşamdan beri bı hareketsizlik var çok az bı kayma oluyor segirme gibi çok yavaş rahmimde de bir baskı var yürürken taş oturmuş gibi doğum belirtisi olabilir mi kaç gündür değişik şeyler yaşıyorum ilk bebegim dönmediği için hiç böyle şeyler yaşamamıştım bunda çok farklı o yüzden herşeyi dogum belirtisi olabilir mi diye sorguluyorum. 🙈