Cicibiciiii yok bana önce dış gebesin denildi hatta ertesi günü iğneyle düşüreceklerdi bebeğimi.Kese baya bir süre görülmedi biz erken fark ettik gebeliği. medlife beylikdüzü hastanesinde DR. Ahmet hiçbir şekilde bekleyelim demedi. Hakkımda haram olsun beni mahvettiler. Daha sonra Avcılarda Ender beye gittik Ender beyde dış gebe değilsin ama sağlıksız gebeliğin var dedi. Bir hafta sonra amniyon sıvın az dedi. Daha sonra düşük tehliken var sürekli yatıcaksın dedi. Fakat zamanla duayla hepsi düzeldi çok şükür. Şuan hiç bir sıkıntım yok şükür olsun. Bu sebeple tek bir doktorla yetinmeyin mutlaka bir iki doktor görsün sizi ama diğer doktorların ne söylediğini doktorlarınıza söylemeyin. Kafaları karışmasın.