G493m Birgul sağlıkla büyütün 🌸 eşiniz ya da yakınınız doğuma girdimi acaba oda süslemesi ve foto çekimi hakkında bilgi verirmisiniz ayrıca foto çekiminiz doğumun ilk günümü ikinci günümü oldu
Birgul Elifefee00 özel sigorta vardı ücretsiz yaptım, doğumum güzel geçti ani sezaryen oldu ama korktuğum gbi olmadı.
Birgul G493m aminn teşekkür ederim 🌸 doğuma giren olmadı yanımda eşim ve teyzem kaldı, oda süslemesi yaptırmadm çünkü 17 günlük tam kapanmada doğurdum gerek duymadım. 2. Günü yapıldı çekim.