Evet arkadaşım geçen sene dogum sancısına dayanamayınca epidural iğne yaptırdı öyle dogurdu ama ıkınmalad dogru anda ve yeteri kadar olmadıgında bebeği kanalda beklemesin diye vakumla cekıyorlar başından tehlikeye girmesin diye ve vakum bana göre hç güvenilir bişey değil ayrıca bebeğide 7aylık oldu hala kafası tam yuvarlak olmadı yukarı dogru uzun bir kafa yapısı kaldı çocukta belli yanı vakumlandıgı doktorlar geçer demiş ama 7 ay oldu hala geçmedi