Erhddtunell78 Puding ben 20haftamda hısetmeye basladım kasıklarımda tetanoz olmustum o gunden berı hısedıyorum ama artık karnımda oynasın istiyorum sabırsızlıkla bekliyorum 🤗🤗
Erhddtunell78 Deryaiso ben hissediyorum canm da karin da hareket ediyor larya onu merak ediyorum kaçıncı haftada oldugunu☺️
Deryaiso Erhddtunell78 benim 21. Hafta dışardan bile belli olucak kadar hareketliydi leğen kemiklerinin hizasından çıkmaya o zaman başladığı için benim göbek biraz yağlı 22 oldum hissedemiyorum artık inşallah haftaya tekrar hissetmeye başlarım
Erhddtunell78 irem_altun74 ben ilk gebelik 20ncı haftamda hısetmıstım senın 2ncıymıs hıc bilmiyorum canm yakın zamanda hissedersiniz belkı☺️
Deryaiso irem_altun74 2. Gebelikler de 16 hafta diyorlar hep keşke bizde o kadar erken hissedebilseydik🥰🥰
irem_altun74 Deryaiso hissedersin kuzum insan ilk gebelikte daha heyecanlı oluyor ama ben bile heyecanliyim hissetmek icin 🥰