Gzmlerce Melisagncm yaaa bende bughn 12 oldum ya en son kontorle ne zamaan gittignjz bisey sorucam da 🙈
Gzmlerce Melisagncm aa bende :) bebek hareket ediyormuydu cok benimkinin sadece elini mi oynatiodu emiomuydu anlamadim🥲 sonucunuz ciktimi bu arada
Melisagncm Gzmlerce baya hareket ediyordu yerinde zıpliyordu eli kolu rahat durmuyodu hatta ilk baktığında yüz ustuydu sonra sırt üstü döndü çok değişik bir duygu 😊 hatta en sonda eli havadayken fotosunu verdi doktor 🥰
Gzmlerce Melisagncm yaa masallah acaba bizimki uyuyomuydu bu haftalarda uyuyolarmi ki 😂 aklımda deli sorular doktorumda o kdr sakin biriki ben surekli biseyler soruyorum adamcagiz yıldi ondn bunu sormadim😂😂