Minik_mucizem2 Catlatma iğnesini olduktan sonra akintim olmamaya başladı zaten afettim bittikten sonra da olmadı sadece klomen kullandığımin 3, 4, ve 5. Gunu pütür pütür beyaz akintim oldu . Öğleden sonra akinti olmamasi normalmi . Bugün 4.gunu