melikeguneyozalp Merhaba hanımlar, 11+5 haftalık hamileyim. Yataktan kalkarken veya ani bir şekilde hareket edince sol kasığımda batma oluyor normal mi? Bebeğe bir zararı olur mu acaba?
zeynepp1 melikeguneyozalp valla bende merak ediyorum 9 haftalıgım bende de oluyor ani harelette kesnkin ve ani bir agrı giriyor geçiyor
Giba melikeguneyozalp 20.haftaya kadar çektim o batmalari ağrıları 20de ne olur ne olmaz diye düşük iğnesi kullandım 24.haftaya kadar 28 den sonra kayboldu ağrılar bu sefer bebiskonun haraketlerinden dolayı güzel ağrılar yaşıyorum 😬 bu benim için kısır bir döngü oldu 🤭 dr 12 haftadan bu yana bu ağrılar hep normal dedi her kontrolde
Nihanus melikeguneyozalp evet normal rahminiz büyüyor ve yeri değişiyor bu yüzden onu tutan bağlar geriliyor onu hissediyorsunuz
melikeguneyozalp Giba Sağlıkla gelsinler yeter ki her ağrıya razıyız zaten.☺️ Ne güzel siz yolun yarısından çoğunu bitirmişsiniz inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize.😍 Rabbim bize de göstersin inşallah.❤️
Fasulyeninannesi1 Normal. Doktorum ani hareketler yapma dedi wc den ani kalkinca bile kramp giriyordu bana. 1 kerede yapacagin hareketi 3 kerede yap dedi. Artik yavas hareket ediyorum
mekutlu12 Bende de ani hareketlerde öksürük hapşırıkta ani batma olurdu çok şiddetli ama anlık bişey doktorum rahim ağzında sıvı var hareketlerine dikkat et ağır kaldırma falan demişti zamanla azalarak kendiliğinden geçti. 26. Haftadayım çok nadiren oluyo artık o his