Melekdgnn Merhaba kızlar bende 30+ 3 haftalık hamileyim Allah nasip ederse ikiz bekliyorum qma hastane çantam hazır değil daha dün kontrole gittim herşey yolunda sizce kaçıncı haftada hazırlıyayım çantamı
semranaksu283 Melekdgnn ben ikizim canım biri kız biri erkek 31+0 ben 16. haftamda herşeylerini aldım kıyafetlerini vs yıkadım ütüledim çünkü bu zamanlar cok zor oluyor
Melekdgnn Kıyafet bende aldım biraz ama eksiklerim var hastane çıkış setini almadım mesela daha bez battaniye bu tarz şeyler kaldı bu hafta hepsini tamamlayıp hastane çantasını hazırlıyayım diyorum. Benimki de ikisi kız + bide 3 yaşında kızım var 😍😍