7+5 haftalık gebeliğim var fakat 1 haftaya yakındır açık kahverengi akıntım var,doktor kan olmadıgı sürece sorun olmadıgını ama progestan başlamamızı söyledi,yoğun bir kahverengi değil asla ama yinede insan tedirgin oluyor.. Sizinde başınıza geldimi tecrübesi olan varmı