Alparslaninannesi0 14 günlük adet gecikmesi var afedersiniz ama vajinanin girişinin biraz içinde şişlik var bisey kapatmış sanki elledigimde orasi geliyor farkediyorum normalde hic olmazdı bune böyle yaa başına gelen var mi 😖
Neslikra06 Alparslaninannesi0 vajina girişindeyse bartolin kisti olabilir,14 günlük adet gecikmesi derken hamile değil misiniz peki anlamadım ama
Alparslaninannesi0 Neslikra06 degilim 10 gün geçikmisti kan verdim gecen cumartesi bisey cikmadi dün normal test yaptım gene cikmadi