Damla3476 Şuan tamı tamına 8 hafta 4 günlüğüz nasıl geçiyor hamileliğiniz🌺❤️ Mide bulantıları devam mı:) Vücudumuz aslında böyle tepkilerle çocuğun organlarını oluşturması bir mucize değil mi tadını çıkarmaya mı baksak acaba 🌺😍🥰
zeynepp1 Damla3476 çok iyi ilerliyor hamiş değilim gibi sadece ikindi vakti hafif bulantım oluyor sonra geçiyor ama çok sık sırt agrısı yaşıyorum tek sorunum o diyebilirim
HazelDerin Damla3476 bende 8+5 mide bulantılarımı prilam dr kontrol altına aldı suan ona istinaden iyiyim başka bi derdim yok suan 😅
serapinci Damla3476 8+2 yim bende kokular beni mahfediyo sonra miğdem bulanıp çıkarıyorum bu koku şeysi olmasa şükür iyiyim tabi bide iğne derdim var ama olsun bebeğim iyi olsun da ona da şükür 😊😊🤲🤲
Damla3476 ikincifindik Eminim zorlukları çok fazla:) bende sürekli mide bulantısı ve egzama sorununda yaşıyorum koku desen evden tiksinmiş durumdaydım Dr ilaç verdi mide bulantısı için daha iyiyim :) Zor ama anın tadını mı çıkarsan:)
Damla3476 zeynepp1 İlginçtir ki mide bulantım olmasın gerisi hiçç önemli değil❤️ İnşallah güzel bir hamilelik geçirirsiniz 🌺
Damla3476 Hasret47 Ben bulantım için dr ilaç istedim Prilam dr verdi şuanlık bulantılarım sıfır diyebilirim:) Ama kullanmasam muhtemelen benimde bulantım olur🌺
Elifbostan Hasret47 bende 8 +2 bulantı cok fena yemek yiyemiyorum her seyi tiksiniyorum tuvaleti hic demiyorum su yolu oldu zeytin ekmek ve tuzlu cubukla ayaktayim
Damla3476 HazelDerin Bende kullanıyorum çok iyi geldi Demir ilacı kullanıyor Musun benim bitti almadım:) Birde ne zamana kadar bu prilamı kullanacağız doktor birşey dedi mi :) Sevgiler ❤️
Damla3476 serapinci Ay ne tatlı bir annesin❤️ Mide bulantısına dayanamadığım için ilaçla kontrol altına aldım, ne iğnesi kullanıyorsun? 🌺
serapinci Damla3476 yaa teşekkür ederim sende öylee 😌😌🌼 kan pıhtılaşması için enox 4000 kullanıyorum.
Damla3476 Hasret47 Bende ne zaman bırakırım bilmiyorum ama bazen içmesem diyordum demekki denememeliyim:) 😂
Melos12 Damla3476 9+2 yim kuzum bende baş dönme ve miğde bulantısı aşırı var oğlumda böyle bişey yaşamamıştım bu çok Farklı geçiyor😇
Damla3476 Melos12 Acaba kız bebek belirtileri mi bunlar benim ilk hamileliğim olduğu için birşey diyemeyeceğim:) İlk çocuğunda nasıl olmuştu farklılıklar nedir belki bizede ışık olursun❤️🌺
Damla3476 Mizgin_2163 Çok geçmiş olsun inanın çok üzüldüm😞 İnşallah bir an önce kontrol altına alınır
Melos12 Damla3476 oğlumda tek miğde yanmam vardı aşırı hemde birde göğüs ağrım vardı ama bu tam tersi 😂
zeynepp1 Damla3476 kesnlkle olabilir diyorum kızımda aşırı mide bulantım ve koku hasasiyetm vardı şuan ki bebekde hiç yok cinsiyetten kaynaklanabilir yada her bebek gerçekden çok farklı ama genelde duydugum kadarıyla kız bebekde çok bulantı olurmuş erkekde olmazmış
Ecet Damla3476 bende çok olmuyor ya şaşırıyorum yemeğimi herşeyimi yapıyorum kusacak dereceye gelmedim normaldir dimi.