Kalıcı oje yaptırıyorum da bir iki hafta arayla. Doğumda da fotoğraf çekimi için beyaz-pudra tonlarında oje yaptırmak istiyorum ama doğumda bir sakıncası olur mu bilemedim. Kalıcı oje de hemen silinebilen bir şey değil. Siz doğuma oje ile girdiniz mi sıkıntı oldu mu