Güzel günlerde sağlıkla büyüttün benimde tam tamına 8 haftam filan kaldı bakalım artık 30 haftamda da olsam baya agırlastım nefes almakda bile zorluk çekiyorum ve benimde ilki özelde olan kızım şimdiki hamileliğimi ise devletde yapıcam korkularım yok değil var ama sezeryan olucağım için bilmiyorum buarada benimde 3 yaşında bir kızım var rabbim sağlıklarını eksik etmesin korkularım benimde var ama inşallah güzel sağlıklı bir şekilde gelecek