Yaqmurr Meryrel 36+4 bende de aynı durum var bugün doktor kontrolüm vardı normal dedi hatta idrar rengimde koyulaşmıştı yanma ve kaşıntın yoksa birşey olmaz dedi, vücut doğuma hazırlıyor kendini🙈 🥰
Merve5561 Meryrel ben de 36+5 im çok oluyor akıntım her peçeteye sildiğimde sümüksü beyaz akıntı geliyor yoğun şekilde dr normal dedi rahimağzı şuan kapalı bir sıkıntı yok dedi
Meryrel offlineanne Akıntı genelde beyaz , saydam veya en fazla sarı olur ama nişan dediğimiz olay pembemsi kahverengi veya kırmızı akıntı demek ordan anlaşılıyor