ay-se Haftama girdim bebeğin toplanmasından dolayı geldim ufak bir sancım çıktı nst de ciğer geliştirici iğne yapacaklarını söylediler bilgisi olan var mı iğne hakkında yaptırmalı mıyım ? Kortizondur bir sürü yorum da okudum kafam karıştı
Pastelrenkler1 ay-se ben 34 te 2 doz şeklinde 4 tane iğne yaptım.Bana kalsa yapmazdım ama haftam erkendi.Şimdi 38 oldum doğumu gdçiktirdiğini düşünüyorum
Burcu4135 ay-se ciger geliştirici önemli. Sacma salak konusmalara kulak asma erken dogum riskinde oluyor bu igne. Sende de sancı cıkmıs ne olur ne olmaz diye. Benim kızım 2 kg dogdu ciger geliştirici igne sayesinde küveze girmedi.
ay-se Pastelrenkler1 geciktirmesi iyi ama değil mi? Şuan hastanedeyim olacağım bir yan etkisi oldu mu?
Pinar2253 ay-se merhabalar ciğer geliştirici senin bebeğinin kendi kendine nefes almasını sağlamak için rutin bir işlem ve yapılması gerekiyor korkacak bişi yok gönül rahatlığıyla yaptır
Pastelrenkler1 ay-se evet iyi demek istediğim 40 41 haftaya gidecek gibi duruyor benim ki 😂Ben çok fazla bel ağrısı çektim regli de ki bel ağrısı gibi
yarenysra ay-se hayır yapmadım 1 buçuk santim açılma vardı benim erken doğum olursa ciğerleri gelişmemiş olacaktı ve kuveze alacaklardı. Çocuğun biraz daha içerde durmasını sağlıyor. Hayır yan etki olmadı sadece iğne vurulan kalçam ağrıdı.
Kereminannesiiiiiii ay-se Yan etkisi yok sadece ödem yapabilir biraz bizde her ihtimale karşı 35 ye vurulduk çok şükür 38 e geldik. Benim doktorum hamileyken hiç bir riski olmamasına rağmen vurulduğunu söyledi.
Fdmylmz Merhaba biz de 35+4 olduk gelişim geriliği var 1950 gr bebeğim. 37. Haftada alırız dedi doktorum. Bana da 2 doz halinde ciğer geliştirici igne verdi. Erken doğacağı için sorun olmasın diyeymis.