Ben sevibebe nin reflü yatagını aldım. Bence cok mantıklı bi ürün. Biz yetişkinler nasıl yemeği fazla kacırdıgımız da ya da midemiz rahatsız oldugunda baş kısmımız yukarda yatıyorsak, bebeler içinde bu geçerli. Emzirme sonrası rahatlık için, üstelik bebelerin yemek borusu kasları 6aydan sonra gelişmeye başlar. Öyle düşünürsek emzirme sonrası mide içeriğinin ciğerlere gitmesini önlemek için kullanılır. Ben de kullanmadım henüz ama bi sağlıkçı olarak fikrimi söylemek istedim