Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim. dün ikili teste girdim çok şükür hiçbir sorunumuz yok ama doktor polikistik over olduğum için şeker yüklemesi önerirm dedi. Yaptırmayı düşünmüyodum açıkçası ama doktor dedikten sonra kararsız kaldım. Tecrübeli arkadaşlar fikirlerini yazarsa çok sevinirim. Teşekkürler