Albatros35 Kızlar 10+2 günlüğüm. Bu zamana kadar ne bulantı ne kusma yaşamadım. Arada bi mide yanması mide gazı hazımsızlığı falan yaşadım. Ama 2 gündür karnımda bi ağrı var bulantı övme falan yaşıyorum. Normal mi bu? Bu zamana kadar olmayıp yeni olması kafamı karıştırdı 😕
gonulcelen Albatros35 bnm de 9. Hf başlamıştı 18-19. Hf kadar şiddetlenerek devam etti olabilir neden olmasın illa 6-7. Hf başlayacak diye bir kural YÖK çünkü hormonlar herkeste farklı yükseliyor
Ss1 31.haftaya giriş yaptım maşallah bir kere midem bulanmadi. Annem ablalarım 9 ay boyunca kustular sadece ili 4 ay çok uyudum🤩
Albatros35 Ss1 Benim de yok normalde bu iki gündür böyle işte hatta eşime hamile olduğuma inanamıyorum belirtide yok diye şaka yapıyordum. Kafam karıştı 🤔
ysmmnk Albatros35 valla benim yeni geçti sayılır bulantılarım öğürmelerim falan, 18.haftadayım. Kiminin 9ay sürüyo kiminin bitiyo, inşallah senin de çabucak geçer.
Ss1 Albatros35 herkes kusacak uyuyacak halsiz olacak diye bir kaide yok herkesin hamileliği bambaşka. Hatta bebekt3n bebeğe bile farkedio benim ablam şuan 3.ye hamile iki hamileliği gibi deil hiç bir belirtisi yok hatta ne uyku ne mide bulantısı 🤗🤗
Minikcivciv Ne guzel masallah 😢 benım 6. Haftada basladı bulantım 8bucuk haftalık olduk gun gectıkce daha kotuye gıdıyor mıdem sabah aksam bulanıyor yanıyor . Mıdem hıc bısey tutmuyor su bıle ıcemıyorum yemek kokuları fılan😪😪
Albatros35 Minikcivciv benim de yemeği yedikten sonra o yemekten midem bulanır kalsa bile dökerim kokuyo bana 😥 inşallah senin de geçer 😘
Aylingamze 9+0 mi bu güne kadar çok hafif bulantım oldu ama iki gündür aşırı karın ve kaşık ağrısı var hep yattım uzandım hafifledi .bebek ve rahim koçla büyüdüğünden normalmiş