Babydream Merhaba 4+6 haftalık hamileyim ve belim çok ağrıyor bu normal mi ilk haftalarında bel ağrısı yaşayan oldu mu? Doktora gittim bu arada belim ağrıyor diye kanaman vs yoksa sorun yok dedi.
Burcum94 Babydream evet bendede ayni sekilde 😪 insallah gecer cok karin agrisi var bende sizdede varmi
Babydream Burcum94 ara ara oluyor canım sadece şuan bel ağrım var onun haricinde çok şükür bişey yok. Doktorum kendimi fazla yormamam gerektiğini ve gerekirse evi bile süpürüp silme bir süre yat dinlen dedi☺️
Nouwellemariee İlk haftalarda şiddetli ağrı veya kanama yoksa sıkıntı olmuyor canım doktora da gittiysen gönlünü ferah tut kendini yorma ⚡💖 Rabbım sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Babydream Nouwellemariee kanamam yok canım ama bel ağırısı beni maf ettii😭 evet doktorumda gerekirse evini bile süpürüp silme bir süre uzan dinlen dedi. Amin canım hepimizin inşallah❤️