Neslisss123 Burcum94 ilk aylar son aylar tüm aylar diyebilirim😂Ama son haftalarinda olupta aaa uyku uyuyamiyor musun diye sasiran arkadasim da var.Benim en basindan beri uyku sorunu vardi.31 deyim hala da var 🤷
Merveelisa Burcum94 ilk aylar çok uyku oluyodu bende smdi 34+5 im uyusam şükür ediyorum yarım saat uyuyorum bı tuvalete kalkıyorum Allah içerde disko var bidaha uyu uyuyabilirsen
mathildaa Burcum94 ilk aylarda düzeni olmayan uykum düzene girmişti 😄 ama son 2 3 haftadır mide yanmasi, sık idrara cikma nefes alamama gibi durumlardan gitti duzen falan
Hande1 Burcum94 uyku problemi en bastan en sona kadar hep var😅 bunu sey olarak okumustum,mucizevi bisey,bebek dogunca pat diye uykusuz kalamazsin.bu yuzden bedenin seni dogum sonrasina hazirliyormus uykusuz birakarak binevi alistirma :)
Nazlii__ Bulantı hapı sayesinde erkenden uykum geliyor uyku yapan bir ilaçta olduğu için sabah 10 a kadar uyutuyor Hap olmasa geceleri bende uyuyamıyordum 😁
Nazlii__ Burcum94 prilam dr kullanıyorum yatarken iki adet içiyorum ilaç direk bayıltıyor insanı sabahta etkisi devam ediyor Yetersiz geliyor diye gündüz de alabileceğimi söyledi doktorum sabah bir adet içtim içmez olaydım gün boyu sersemlik uyku yastıktan kafa kalkmıyor ama gece içimi ideal oluyor
Burcum94 Nazlii__ aaa demekki o yuzden uyumak istiyorum gunduzleri kafam kalkmiyor 2 de kalkiyorum hep 😂😂
Nazlii__ Burcum94 maalesef etkisi oluyor gün boyunca hep bir sersemlik hali oluyor uyuşukluk hep yatma isteği psikolojimi bozdu bu ilaç 😁
Nazlii__ Burcum94 İnan bana yalnız değilsin aynı durumdan muzdaribim ama bulantılar sağolsun haptanda vazgeçemiyorum 😄
Nazlii__ Burcum94 benim karım ağrım yoktu iki gündür ağrıyor herkeste farklı oluyor sanırım Ne kadarlık oldu bebeğiniz ?