Selam güzel anneler 🌸
18.10.2021 de oğlumuz doğdu. Erken doğum riskim olduğu için erteleyebildiğimiz kadar erteledik. 37+2 olduğun da artık alalım dedi doktorumuz. Samsun’da iseniz kesinlikle Halil hocaya gelmenizi tavsiye ederim. İşini severek ve titizlikle yapan bir doktor ve tabi yılların tecrübesi de girince tadından yenmedi 😊 ağrılarım var tabiki bi de öksürük geliyor ama canım çok acıdığı için öksürmüyorum bu da boğazımda kuruluk hafif ağrı gibi yapıyor, bunu yaşayan anneler var mı ? Darısı sizlerin başına sevgili anneler Rabbim olmayanlara da versin ♥️🌸