Bebis09_ Hanımlar Kafam Çok Karışık Bebeğim Şubat Ortası Doğacak Allahın İzniyle Evimizde Doğalgaz Yok Klima Çektirmeyi Düşündük Çocuğu Çarpar Dediler Odamız Küçük 2 Tane Ufo Kullanmayı Düşünüyoruz Sizce Bebeği Isıtır Mi? Yardımcı Olun Lütfen 🙏
Merveelisa Bebis09_ siz kışın nasıl isiniyorsunuz ki UFO ısıtır isitmasina da fatura çok fazla gelir biz İzmir’de yaşıyoruz burda herkes klimayla isiniyo nerdeyse doğalgaz olmayan kuruluk için buhar makinası kullanıyoruz hem fatura makul geliyo hemde gayet güzel isiniyoruz
SusamTanecigi Bebis09_ klima daha iyi olur canım bebeği direk havanın gelmeyeceği yere koyarsın ısıyı sabit tutarsın ama UFO belli ısıya gelince otomatik kapanıyor ya genelde o sırada oda da soğuyor biraz bence klima daha iyi bu konuda
Bankacianne48 ozlemak42 klima olarak bn demirdokum kion modeli kullandım fatura herkesin 700 civari gelirken bnm klima önce 130 gelen 150 ye çıktı sadece ucuz klima alıp da aylik bi ton elektrik ödemeyin klimalar da o kadar pahalı değil araştırın göreceksiniz farki mutlaka
ozlemak42 Bebis09_ tabi ki öyle canım ama şu aklında olsun doktoruna da sorabilirsin zaten doktorlar da diyor siz ne kadar usuyorsaniz bebeklerde o kadar üşüyor siz ne kadar terliyorsaniz bebekte o kadar terliyor diye benimde doğalgaz değil kaloriferli evim ilk kızımda eğer evin soğuk olduğunu düşünürsem kumtelin fanli ısıtıcısın dan almıştım isinincaya kadar aciyor sonra kapatiyordum
Bebis09_ A_S_K Odamız Küçük Klima Bizim İçin Daha Uygun Yazlı Kışlı Bebeği Hasta Eder Falan Diyince Herkes Bizde Napacağımızı Bilemedik Çok Teşekkürler Yorumunuz İçin 😘 Bizim İçin En Uygun Klima Sanırım
Bebis09_ Merveelisa Ben Daha 1 Senelik Evliyim Eşim Asker Olduğu İçin Evimde Kışın Oturmak Nasip Olmadı Doğumdan Sonra Evimde Duracağım Nasıl Isıtacağım Hakkında Bi Fikrim Yok İnanınki 😌
DemetF Bebis09_ klima saglikli degil havayi yenilemiyor pis hava devir oluyor yazin bile 500 den asagi gelmiyodu.ufo da cok yakar o da havayi kurutuyor nemlendirici yada eskiden su falan koyarlardi buhar olsun diye bilemedim ama klima saglikli bisey degil zaten
A_S_K Bebis09_ Evet klima. Doğalgaz olmayan çoğu evde klima var. Hatta doğalgazlı annemlerin evinde de klima var. Onlar da klima kullanıyor şipşak havalandırıyorsun evi mis. 😬
Canselyaren Bebis09_ dogalgazimiz var ama salonum ve yatak odam çok büyük olduğu için son dereceyide açsak evim ısınmıyor doğalgazlı soba kullanıyoruz kışın az açınca bile çok ısıtıyor ortamı Max 1000 1200 geliyordu orta derece açınca bu sene bebekde olacağı için daha fazla yakarıx kızımda var 2 yaşında o yüzden faturalari düşünemiyorum 😃
Bebis09_ Canselyaren Bizde Bizi Bu Kış İdare Edecek Bişey İstiyoruz 🤣 Kıştan Sonra Hemen Doğalgaz Sobası Taktıracağız İnşallah 🤣
Guney16_Enes21 Bebis09_ Kullandığınız oda büyükse klima olabilir ama odanız küçükse bebeği hasta eder. Ben bile kışın klimadan hasta oluyorum çünkü odamız baya küçük. Antalyada yaşıyorum bende 40 güne kadar doğum yapacağım ısıtıcı kullanacağız. Klima sadece yazın iyi oluyor