Nefesates ardengunes Ben de de oluyor arada sanki hıçkırıyor gibi değişik bişi 😅 ama normalmiş büyüdükçe kendine içerde yer açıyormuş her hareketini daha net hissedyormuşuz 😊
OktayMeltemSahin ardengunes biz de 32 haftadayız bugün kontolüm vardı aynı şekilde vajinada hissediyorum dedim bebek daha dönmemiş ters yer değiştiriyor Normal dedi bana sizde isterseniz bir doktorunuza danışın 🙏🏻
Ygmrlcy09 ardengunes doktorum bebek ters durduğu için böyle hissettiğimi söylemişti ayakları ile baskı yapıyormuş.
Ebrar34 Çok normal ben en başından beri öyleyim her hareketinde baskı şimdi 37 haftalığım daha kötü çıkıcak gibi oluyor resmen
ardengunes Ebrar34 bende 24 haftaligim bazen oluyo öyle aklıma takıldı valla çok sevindim canım çok sağol ya
Duyguynrky Nefesates şimdi konu açmak için girdim. Rahmimin ortasında sanki kalbim orda atıyormuş gibi hıçkırık mı bu? Bugün hiç bitmedi eskiden de oluyordu ama şimdi coştu nedense... hiç durmuyor ya da duruyor yeniden başlıyor kendi de hareketli ama korktum 😳
ardengunes Nefesates yaaa hareketlerini çok net hissediyorum artık dolastigini bile😊 ama işte vajina da hissedince bi düşünüyorum neler neler geliyo aklıma valla korkuyorum normal olsun da ne olursa olsun😊😊😊
Ebrar34 ardengunes rica ederim ne demek dinlen bol bol ve ayakta durmamaya çalış özellikle otururken hafif yatar pozisyonda ol rahat edersin tam dik oturmak çok can acıtır
SedanurAydnAta ardengunes Bende 23+3 canım çok aşağıda hissediyorum doktor normal dedi. Zaten oralardaymış şimdi daha göbek seviyesine çıkmamış 😊
mrvhmz Duyguynrky evet pıt pıt diye sürekli atan bir şekilde karnınızda bi titreme ya da oynama hissediyorsanız o hıçkırık :)
ardengunes deletedmom209 Ygmrlcy09 Zeynepcelik cok sağolun ya insan korkuyo valla aklına binbir türlü şey geliyo 😕
Zeynepcelik ardengunes evet aynen öyle ben 39+4 haftamdayim ve 33haftalikken baslamistim vajinamda hissetmeye
ardengunes Ebrar34 çalışıyorum malesef ama eve geldiğimde yarım saat falan ayaklarımin altına yastık koyup uzaniyorum öyle
Ebrar34 Merve2691 sızlamalar hissediyordu artık çatıda resmen açılmayı hissediyor gibi e artık ağırlaştı son zamanları sanırım dayanamicak gelicek 🤗
deletedmom209 ardengunes yok yok korkma ben 29 haftalığım hala bazen orda hissediyorum yürürken sanki çişimi kaçıracak gibi oluyorum duruş pozisyonuyla alakalıymış bazen de oluyor tam göğüs kafesimde miğdemde hissediyorum
ardengunes SedanurAydnAta aynı haftadayiz neredeyse😊 ya ben her yerde hissediyorum yukarıda sağda solda geneli soldayiz😊 ama ara ara oluyo tekmeleri sanırım ya çıksın artık yukari bir sürü yer var 😂
Ikizannesi2018 SedanurAydnAta Aynen Bende cok asagida hissediyorum.. yürürken bebek cikcakmis gibi 😐 ebeme sordum öyle olunca jimnastik hareketi yap dedi.. yani diz üstüne cök eller ve basin asagida olsun popo yukarida ve biraz popoyu salla 😄 bebek yeni pozisyon aliyor
Gunka97 SedanurAydnAta Merhaba bizd ayniyiz.Kizmi erkekmi? Annem herzaman derki kiz orda oluyo vajinaya baski yapiyo hep.Her haraket etdiyinde tuvalete kaçasım var.)))
ardengunes deletedmom209 çok sağol canım valla tedirginken böyle güzel şeyler duymak rahatlatiyor insanı 😊😊😊
Rumeysaylz deletedmom209 Bende 25 haftalığım bende de Bi kaç gündür öyle hissetmeye başladım hareketleri gerçekten normal mi?