Hilal-95 Bskakntl düzelicez be inşallah 🤣. Arada sancı gibi bsy batıyor altdan snra geçiyor sıpa poposunu dayıyor karnıma geriliyor arada yürütmuyor felan hele gece uykusu felan 🤦🏻♀️ Sizde horluyomusnuz ya 35+4 haftadayım
DefneRana Bskakntl 34+5 im son 3-4 gündür acayip baskı oluyordu bugün geçti şükür geçen hafta çok temizlik yapmıştm ondan sanrm 🙄☺️ Onun haricinde uyuyamıyorum ya uykular haram 😂
Merakliduygusal 34+4 teyim. Sancılarım başladı maalesef, erken doğum riskim var progestAna başladım. Kalkmadan yatıyorum son bikaçgündür. Sancı,uykusuzluk ve çiş problemi.. inşallah bebeklerimizi saglıkla gelir 🤲
Merakliduygusal Hilal-95 bende horlama yok çünkü uyku yok :) şaka bi yana burun tıkanıklıgım var feci şekilde hiç nefes alamıyorum, horluyorsam da bilmiyorum eşim söylemedi hiç çünkü kendi horultusundan duymuyodur😃
Giba Hilal-95 benide eşim gece horlarken çekmiş yok artık falan saçmalama bu ben değilim dedim 😂 geçen gün kendi horlamama uyandim 😬 gece ne saga ne sola dönebiliyorum resmen böcek gibi debelenerek vakit geçiriyorum bende 1 saat ya uyuyorum ya uyumuyorm bihtik ya bihtik 😂🤪
Hilal-95 Merakliduygusal 🤣🤣 bnm de burnum tıkanıyor işte eşim bi kaç kere söledi şaşırdım utandımda ama düzeltiyorum yastını diyo sürekli ilk defa benmde şok oldum bnmde uyku yok canm nerde çişden sıramı gelıyor patlıcam sanıyorm bazen kendımı 🤣 ay yatakdan kalkmak zulum
Merakliduygusal Ben tuvalete yakın olan oturma odasına yatak yaptım vallahi, zırt pırt kalkıyorum bari eşim uyanmasın dedim :)
pinartonguc Bskakntl 33 haftadayim bende de basladi nefes darligi insallah doguma kadar gecer. Yoksa normal dogum dusunecek olursam cok zor bu gidisle😔
Hilal-95 Giba valla sorma bide çok sancım olmaya basladı ara ara geçiyor sanıyelık gibi ama çok fena vuruyo bazen bugın yürüyemedim asla🤦🏻♀️ doğuruyom sandım oturdum geçti ama hep böle ağrılar olcakmı doğana kadar anlamadm
aysegulagirturkmen Berbat geçiyor uykusuzluk ağırlaşma şişkinlik ne arasan var . Üstüne vajinal kaşıntı ve akıntım da başladı. Delirecek gibi oluyorum bazen. Ama bebeğimin gelmesini de dört gözle bekliyorum. Tüm bu çile onun İçin değer .
Hilal-95 Giba allahım yar ve yardımcın olsun güzelim bi avazda al inşallah 🙏🏻🙏🏻 Sağsalım kavuştursun inşallah rabbim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ebrulise 35+1 haftadayım bende horladığımı fark ettim. En ufak sesten uyandığım için kendim fark ettim. İnanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum sanırım nur topu gibi bir siyatiğim oluştu. Ağrı bacağıma kadar vuruyor ve yürümemi engelliyor. Kendimi ağır vasıta gibi hissediyorum. U arada ikinci hamileliğim kızımda hiç böyle olmamıştım. Ara sıra birde sancılar var tabi. Allah yardımcımız olsun. Sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşaAllah.