Leylaakcay Ee Ekim Annişleriii 40+0 doğuma 0 Gösteriyor 🙏🙈bakalım ne zaman, gelecek bu, bebişler sizlerde durumlar nedir 🙈🙈
citlenbigim2212 Leylaakcay valla 30 Lara kadar göz açıp kapayınca geçti bana bu aralar geçmiyor bı yandan çabucak geçsin kızıma kavuşayim istiyorum bı yandan geçmesin günler istiyorum karnımdaki halini özleyeceğim boşluğa düşeceğim biliyorum 🤗 ben galiba hemen ikinciyi yapacağım
Leylaakcay @Kbryyy kasılmalar hariç hiç yok buda, doğum belirtisi değildir sanırım cuma, randevu, var 🌺