DemetF Sağ gogsum surekli islak bu aksamdan beri tamam akinti oluyordu kuruyordu bu kadar islaklik neden anlamadim ne olursa sag tarafima oluyor 1 haftadir da sag kalcam agriyor daha 30 un icindeyim ben ya 🤦🏻♀️
Hande1 DemetF su seklinde yagli sivi geliyo sutmus aslinda o. Benim de oluyodu o sekilde. Sonra sıktım biraz su geldi tekrar ama hic sikmamak gerekiyomus
Glsm48 DemetF bendemde geliyor , o süt çok da iyi bebek doğunca sütüm gelir mi acaba stresinden kurtulmak için birebir
DemetF Hande1 hic dokunmuyorum ben 22 li haftalarimda da geliyordu kuruyordu islanmiyordu bugun baya islak islak oldu
Hande1 DemetF yagli sivi da sutmus. İnternetten baktim korkmustum cunku su geliyo islaniyo bu ne diye
DemetF Denizyildizii ilk sut bole surekli akarsa bebegin ilk emdigi ilk sut olmayacak o zaman surekli akiyor
DemetF Glsm48 ole mi cok sutlu oluyoruz anlamina geliyor iyiymis ama cok gelmesi bana erken dogum riskinin habercisimi acaba dedirtiyor
Hande1 DemetF bikac kez geldi islanmisti tisortum ama cok asiri derece akmadi.kolostrum sari renkte oluyo agiz sutu.o da meme ucunda hep var benim.kuruyo dusuyo.bu sivi kolostrum mu normal sut mu tam bilemiyorum ama kolostrumu turuncumsu olarak biliyorum
Glsm48 DemetF doktoruma sordum sıkıntı olmaz dedi , süt bezlerim iyi çalışıyormuş sadece , göğüs ucunu uyaracak bişey yapmamak lazım sadece
DemetF Hande1 benim sarimtrak kurumus ucunda var birde ustune su gibi sivi geliyor sagdan islaklik yapan o anlamadm bende annmlerde sut kanallarin aciliyo dio ama
Hande1 DemetF erken dogumla ilgili bisey degil o ya,vucut hazirliyor kendini doguma stres yapma ben mutlu oldum oh be sut geliyo diye 🥰❤️