ElifKabackYldrm 15 haftalık hamileyim catlaklar için ne kullanmalıyım ne zaman kullanmaya başlamalıyım🤔
YeimYaarGkmen ElifKabackYldrm canım ablam hamile kaldıgında 3 aylıkken badem yağı kullandım bana cok iyi geldi çatlagım yok demişti istersen sende alıp başlayabilirsin
Ezgi14 ElifKabackYldrm zeytinyagi hindistan cevizi yagi bu tarz dogal yaglar kullanmanizi ta siye ederm
Gzmelc ElifKabackYldrm canim doktorum bana lierac je vermisti cabukta kuruyo nemli tutuo hic rahatsiz etmiyo
Albatros35 Lierac kullanmaya başlayabilirsin. Düzenli olarak. Gögüs karın hatta basenden kalçadan kilo almaya müsaitsen o bölgeye de kullanabilirsin.
ysmmnk Ben kakao yağına başladım bu hafta, her gece yatmadan önce küçük bi tavada eritip masaj yaparak sürüyorum göbeğime bacaklarıma falan,30.haftadan sonra da Mustela çatlak serumu aldım onu kullanıcam, yine de çatlarsa yapacak bişey yok artk :)
Caglaaa Annem 3 çocuk doğurdu 3 müzde de badem yağı kullanmış bir tane çatlağı yok şimdi banada almış
Nazli71 Birqzda yapıyla alakalı galiba bn ilk gebeliğimde bebek yağı kullanmıştım hiç çatlamam olmadı aöa bu ikinci gebeliğimde yine bebek yağı kullanamma rağmen çatladım hemde daha 23+5 haftalığım 🧐🤔
Svl ElifKabackYldrm ilk gebeliğimde bio oil yağ kullandım hiç çatlağım olmadı şimdi yine ona başlıcam memnun kaldım
gizem_gzm Kayısı- kakao -tatlı badem - susam yağlarını eşit ölçüde karıştırdım her banyo sonrası sürdüm 36 haftalığım bişey görünmüyor ama Doğumdan sonra ortaya çıkar mı bilemiyorum