Seyma-turan1 Kızlar 12+3 haftalık hamileyim sanki karnım çıkmaya başladı. Merak ediyorum sizlerin ne zaman çıktı
deutschetraum Seyma-turan1 o zaman da karın cıkmaz canım 😅 gazdır o veya yediklerindir benim 20 den sonra cıktı yine cok değil az yesem tuvalete cıksam hamile demezsin. Ama maşallah kilo almada üzerime yok ilginç
Mrv1007 Seyma-turan1 18’de kontrole gittim doktorum ilk defa karnın bu kadar belirgin olmuş dedi. Ama kontrolden sonra pıss diye söndü 😂😂 bugün mesela hiçbir şey yok dışardan bakınca asla hamile görünmüyorm
Nazlii__ Seyma-turan1 12+1 bendede şişlik var ama çocuktan olduğunu düşünmüyorum gaz falan var sanırım çok sert çıkması için biraz erken sanki
denizinnannesi Seyma-turan1 karnim yok desem 37 haftatayim nasil bi bebek cikacak cok merak ediyorum bu karinla😂
deno1 Deletedmom72727 evet ya bende öyle suan 27 hala yok az kilo aldım 5 kilo sadece senin nezaman belli oldu göbek
Deletedmom72727 deno1 25 haftada az az başladı ama etrafımdakilere göre çokta anlaşılmıyor 😂 şekli belirginleşti belki çok büyümedi ama şu an 26+2 deyim hala çok belirgin değil
Seyma-turan1 deutschetraum yaa geç çıkmış karnınız ama 😅 ilk hamileliğim ya belki de ben karnım çıksın istiyorum 😂
Seyma-turan1 Nazlii__ bende ilk öyle düşündüm ama hamile kalmadan öncede adet öncesi şişlik olurdu onun gibi değil o yüzden merak ettim bi diğer hamişlerde durumlar nasıl diye😊
elifinilki27 Seyma-turan1 Ben hepsinin gaz yada şişlik olduğunu düşünmüyorum şu an 14+1deyiz ve 6 kilo aldım bu zamana kadar
Seyma-turan1 denizinnannesi Ne güzel bir yandan zayıf hamile olmak istiyorum bir yandan da karnım çıksın 😅
ebrar6036 Seyma-turan1 17 haftalığım çok az bişey çıktı çünkü açta olsam ve gazım olmasada hep aynı karnımın alt tarafı şiş zaten gaz oldumu daha şiş duruyor anlıyorum
denizinnannesi Seyma-turan1 inan boyle daha rahat bende hevesleniyorudm biran once ciksin diye ama cikmadi hic kendimi hic hamile gibi hissetmedim ben normal insanlarin göbeği bile benden cok nerdeyse
Canselyaren Seyma-turan1 ikinciye hamileyim 12 haftada çıkmaya başladı şuan 18 hafta içindeyim yok böyle bi göbek 😂
Seyma-turan1 Canselyaren ben sizdenim o zaman 😅 bünye ile alakalı demek ki ya da diğer arkadaşların dediği gibi benim ki gaz şişkinliği bilemedim 😅